Welcome Down To My Planet Hell

Witaj w naszym świecie... Stań się aniołem lub diabłem. Dołącz do walki o dominacje swojej rasy !

Ogłoszenie

Użytkowniku!

Jeśli już się zarejestrowałeś, to, bardzo prosimy, udzielaj się! ;)


#1 2008-12-16 19:38:58

wnetas

Administrator

Zarejestrowany: 2008-12-16
Posty: 41
Punktów :   

Regulamin

Regulamin




http://iv.pl/images/86wm0rd7arocj4exf6x.gif


  1. Na forum nie przeklinamy, chyba że przekleństwo jest elementem kawału - wówczas należy to zaznaczyć dopiskiem "18+" w temacie wątku (co oznacza "co najmniej od lat osiemnastu").
   2. Jeśli już koniecznie musimy użyć wulgaryzmu (bo np. zostaliśmy oszukani), niezbędne jest jego "ocenzurowanie" (zamiana kilku liter w środku wyrazu np. na znaczki ***). Osoby nadużywające wulgaryzmów (nawet "ocenzurowanych") będą karane.
   3. Na forum nie publikujemy linków do stron pornograficznych czy zawierających oprogramowanie pirackie ("warez"), numery seryjne ("seriale") czy łamiące zabezpieczenia ("cracki"). Usuwane będą także adresy stron zawierające linki do stron pirackich.
   4. Jeśli wątek zawiera treści przeznaczone raczej dla czytelników dorosłych, powinien mieć w temacie dopisek "18+".
   5. Nie obrażamy innych forumowiczów.
   6. Należy zakładać wątki w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów.
   7. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku. Jeśli mamy zapytanie dotyczące współpracy rasy diabółw z demonami, zakładamy temat "Problemy z rasą demonów", a nie "Pomocy!", "Problemy", czy "Przeczytajcie to koniecznie!". Tematy w stylu "Co wybrać?" także są omijane przez większość forumowiczów.
   8. Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła (pomocna tu będzie wyszukiwarka na forum - w menu forum opcja "Szukaj").
   9. Dział śmietnik przeznaczony jest dla dyskusji na tematy dowolne, także zupełnie bezsensowne.
  10. Wszelkie wątki zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe, a zakładane w innych działach niż Śmietnik, będą przenoszone do Śmietnika.
  11. Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie nabijaniu postów będą zamykane, a w wybranych przypadkach także przenoszone do Śmietnika.
  12.Nie jesteśmy fanami ortografii, ale staraj się pisać poprawnie, w sposób zrozumiały.
  13. Nie piszemy dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku.
  14. Nie powinno się cytować długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.
  15. Należy unikać animowanych avatarów (obrazków pod loginem), a także animowanych obrazków w podpisach (sygnaturkach) - chyba że animacja jest bardzo dyskretna i nie "kłuje" w oczy.
  16. Avatar powinien ważyć najwyżej 200 kB. Cięższe avatary będą usuwane.
  17. Sygnatura (podpis) powinna być stosunkowo krótka - najwyżej 6-7 linijek (lub obrazek o podobnej wysokości). Obrazki w sygnaturze powinny ważyć łącznie nie więcej niż 200 kB.
  18. Zabronione jest tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp., mające na celu jedynie zwiększenie "rangi" na forum). Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od moderatorów ostrzeżenie.
  19. Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.
  20. Reklamowanie niekomercyjnych stron prywatnych jest dozwolone, jednak wolno podać do nich link tylko jeden raz (ewentualnie dozwolone jest umieszczenie linka do własnej strony w podpisie). Powtarzające się linki w krótkich odstępach czasu w różnych wątkach będą usuwane.
  21. Dozwolone jest linkowanie serwisów zagranicznych.
  22.Zabrania prowadzenia prywatnych „wojen”(kłótni/ sporów) na forum. Od tego jest gg lub prywatny mail.
  23. W przypadku odnalezienia wątków naruszających regulamin forum (zwłaszcza zawierających linki do warezów, cracków czy stron porno) prosimy o poinformowanie moderatorów forum (przycisk "Raportu"j).
  24. Za łamanie regulaminu moderatorzy modą udzielać banów.. Po trzech ostrzeżeniach jest równoznaczne z blokadą konta aż do tygodnia. Konta forumowiczów notorycznie łamiących regulamin blokowane będą bezterminowo.
  25. Przewidzieliśmy możliwość resocjalizacji dla forumowiczów łamiących regulamin. Ostrzeżenia będą wygasać po upływie miesiąca.
  26. Właściciele oraz administratorzy i moderatorzy forum nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum przez użytkowników.
  27. O zmianach w regulaminie informować będziemy na forum.
  28. Zabrania się używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę. Dozwolone jest jedno konto na osobę. Jeśli sie ma rodzeństwo lub ktoś inny z rodziny znajduje sie na forum powinno się zgłosić to do moderatora/ administracji.
29.  Nie kopiujemy sygnatur oraz avatarów innych użytkowników.

regulamin by Alysjone & Wnętas


http://img340.imageshack.us/img340/3948/hehejp6.jpg
Admin też człowiek...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fakastarz.pun.pl www.narutoofpbf.pun.pl www.legions.pun.pl www.ojciecmateusz.pun.pl www.gwiezdneszczury.pun.pl